Vakantie Diary

De vakantie is nog niet voorbij maar de blogbreak wel. Hoogtijd om de eerste week van de vakantie met je te delen.  Ik heb een leuke, gezellige diary voor je klaar staan boordevol uitjes en gezelligheid. Lees je mee?

Zaterdag 22 Juli

Vandaag was mijn vader jarig en gingen we op bezoek bij mijn moeder. Daar werd het feestje gevierd. Lars mocht het cadeau geven en was super trots op zijn tekening voor opa. Het cadeau was een fotolijstje van de kinderen.  Opa was er super blij mee.

We gingen ook nog even naar buiten. Lars is helemaal gek met beide opa’s en oma’s. Super leuk om te zien. Ook maakte ik buiten nog deze foto van een prachtige vlinder. Offline zijn is echt wel zinvol. Ik heb meer oog voor de kleine mooie dingen om mij heen.

Zondag 23 juli

We begonnen de ochtend met een lekker uitgebreid ontbijt. Daarna aankleden en de auto in. We brachten Noordwijk weer eens een bezoek. Heerlijk weer om even uit te waaien op het strand. Er stond aardig wat wind maar met afwisseling van de zon was het goed uit te houden. De kinderen waren zo lief samen.

We dronken koffie en aten tosti’s en heerlijke sandwiches zoals het hoord in de vakantie.

Maandag 24 juli

Vandaag was een dag voor mezelf. Na het ontbijt stapte ik in de auto op weg naar Zoetermeer. Tijd om te shoppen bij Primark. Ik ben goed geslaagd en dat kun je snel zien in een shoplog.

Daarna reed ik door naar Wassenaar voor een consult bij mijn homeopaat.  Dit vanwege mijn PMS en hormoonproblemen. Het gaat redelijk maar de afbouw van medicatie hakt er toch wel even in. Wat ze doet vind ik zo verwonderlijk. Ik voel mij herboren als ik bij haar de deur uit stap. Ook hier zal ik nog een aparte blog over schrijven.

Daarna doe ik nog wat boodschappen en eten we een lekker Italiaans 3 gangen menu thuis. Eerst salade caprese, dan pasta carbonara en dan een heerlijk toetje.

De kinderen maken hun eigen toetje. En wij uiteraard ook.

Dinsdag 25 Juli

Vandaag hebben we een leuk dagje uit op de planning staan. Madurodam. We kwamen om 10.30 aan en het was nog lekker rustig.  Niet snel daarna stroomde het aardig vol. Lars en Sara hadden het zo heerlijk naar hun zin. De treinen die door heel het park reden waren favoriet bij de kinderen. Ze mochten allebei nog iets uitkiezen uit de souvenirs winkel en terug in de auto waren ze heerlijk moe en voldaan.

Thuis dronken pas en ik een heerlijke borrel op ons vernieuwde balkon. Binnenkort de metamorfose te zien op de blog.

Woensdag 26 Juli

We starten met een uitgebreid ontbijt. S ochtends rommelde we lekker aan in het huis. Om 12 uur vertrok ik met Lars naar het zwembad. Heerlijk een dagje zwemmen. Het was genieten geblazen met alles er op en er aan. Je kent het wel patat, ijs en veel spetterplezier. Ik heb geen foto’s gemaakt.

Na terugkomst had mijn lief onze grote slaapkamer onder handen genomen. Hij had een super knus en gezellig hoekje voor mij gecreëerd. Ideaal om lekker aan te tuttelen, opmaken e.d. en ook ideaal om lekker aan te bloggen. Ik was helemaal blij😊

Donderdag 27 Juli
In de ochtend liepen we over de markt. Even gezellig een gebakken visje eten. De kinderen houden er niet zo van dus die kregen een heerlijk ijsje.

Na het ijsje gingen we naar huis want mijn tante en mijn nicht uit Ierland over kwamen gezellig langs. We aten gebakjes en de kinderen werden verwent met cadeautjes.

Ook gingen we nog even langs het winkelcentrum voor wat boodschappen. Daar kwam een meisje naar ons toe, of Sara op de foto wilde.  Een onverwachte fotoshoot, daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen.

De foto’s krijg je zeker nog te zien op mijn blog.

Vrijdag 28 Juli

Een dag die in het teken staat van mij en manlief. Sara gaat logeren, en ik breng haar rond 11 uur naar mijn schoonouders. Mijn moeder kwam 15 uur op Lars passen, en wij gingen lekker terras hoppen. Gezelligheid ten top, gekletst, gegeten, gedronken,  een heerlijke dag en avond met z’n tweeën.

Zaterdag 29 Juli

Vandaag maken we ons klaar voor een weekend Apeldoorn. We gaan gezellig langs bij vrienden en blijven twee nachtjes logeren met de kids.

Het weer was heerlijk en nadat we Sara opgehaald hadden bij opa en oma reden we door naar Apeldoorn.

De eerste dag was al een heerlijke dag. De kinderen hebben heerlijk gespeeld,  en wij heerlijk genoten van de bbq en drankjes. Nog twee fijne dagen voor de boeg.

Voor nu ga ik de Diary afsluiten. We hebben nog een week vakantie waarin ik gewoon weer lekker veel online zal zijn. Ik hoop dat jullie weer lekker mee lezen.

Heb jij ook een leuke vakantie en waar naartoe? Ik ben benieuwd, ik lees Het graag in de comments.