Dagje weg/ Uitjes Persoonlijk

Fotoverslag weekend naar Kamperland (Zeeland)

We zijn weer thuis van een heerlijk weekend vol, wind, zon, strand, zee, familytime en nog veel meer genietmomenten die ik met jullie ga delen. De stakingen zijn toch niet zo heel erg want wij gingen een lang weekend naar Roompot beach resort Kamperland in Zeeland. Ga lekker zitten voor een bomvol fotoverslag.

Vrijdag

We vertrokken rond half 10 met de auto bepakt en bezakt. We hadden geen zin om daar een hele boodschap te moeten doen dus namen we merendeel mee. Een volle auto dus. Na een vlotte reis kwamen we rond half 12 op het park aan. Roompot beach resort in Kamperland. Het weer was niet top maar dat maakte voor ons niet uit. Inchecken en door naar het zwembad was onze planning. Het huisje konden we toch nog niet in.

Kijk Sara schattig staan naast Koos Konijn. En het zwembad viel in de smaak. Het was een tropisch zwemparadijs met golfslagbad en glijbaan. Wat wel jammer was, het restaurant was gesloten.  We konden dus niet veel eten en we hadden best een beetje trek allemaal.

Na het zwemmen gingen we naar het restaurant bij de receptie.  Dat maakte een hoop goed. Een grote binnen speeltuin, lekkere hapjes, wijntje, biertje dit is vakantie jongens!!!! Ook mochten de kindjes nog een speeltje uit de automaat. Lars had een kauwgombal en Sara zo’n plakhandje.

Daarna was het tijd om naar het huisje te gaan. Ook dat was niet verkeerd. Het was een klein huisje maar dat wisten we van te voren. Het was wel super leuk ingericht.

Alles erop en eraan. Ik maakte de bedden op terwijl de kindjes nog even lekker buiten speelde.

Nog even een foto vanaf de buitenkant. We waren toch nog iets vergeten wat betreft boodschappen en liepen dus met z’n allen nog even naar het winkeltje. De kindjes wilde onderweg heel graag met deze boei op de foto.

Zo lief hoe ze daar staan. Het park was overigens echt heel leuk voor kids. Er was een grote speeltuin, een bowlingbaan, midgetgolf en natuurlijk een heel groot zwemparadijs. En niet te vergeten loopafstand van het strand.

Terug in het huisje is het tijd om lekker te bakplaten. De kindjes genieten en wij natuurlijk ook. Wat een gezelligheid aan tafel. En heerlijk gegeten

Ook moeten er nog de nodige knuffelselfies gemaakt worden. Zoo schattig 🥰. De kindjes gaan laat maar voldaan slapen. En wij drinken nog een borrel en duiken daarna ook ons bedje in.

Zaterdag

We sliepen allemaal uit tot half 9. Heerlijk! Eerst lekker uitgebreid ontbijten met afbakbroodjes, croissants en koffie.

Het kopje was iets te klein haha. Na een uitgebreid ontbijt vertrokken we weer naar het zwembad.  Ik heb daar niet echt meer foto’s gemaakt want mijn telefoon lag in het kluisje. Maar het was een stuk drukker dan de dag ervoor. Een beetje te druk. Maar de kindjes hadden er gelukkig geen last van.

Na het zwemmen gingen we lunchen in het restaurant.  Deze top blogger vergat een foto van het eten te maken🙈🙈.

De kindjes lekker kleuren. Ik had trouwens een broodje carpaccio en Pascal een broodje tonijn. De kindjes een broodje kroket.  Lekkerrr!

Na de lunch gingen we een stuk wandelen.  Even poseren naast het kanon.

Sara heeft haar broodje kroket nog in haar hand. Daarna liepen we door naar het strand.  Het was koud maar het zonnetje scheen ook heerlijk. Wat een prachtig strand

Even lekker schommelen!

En genieten van het prachtige uitzicht. We liepen nog even langs de kustlijn om uit te waaien. En Lars vond nog een oesterschelp.

Het weer ging omslaan en dus liepen we terug naar het huisje. Tijd voor wat lekkere borrelhapjes.

Daarna mochten de kindjes tv kijken maar er viel een meisje al bijna in slaap. Is ook vermoeiend al die leuke dingen doen.

We brachten de kindjes wat vroeger naar bed en zelf deed ik nog een gezichtsmasker. Waar ik wel even van schrok haha.

Dit groene goedje moest op mijn gezicht haha. Review volgt nog binnenkort. Daarna keek ik nog een serie in bed. Pascal keek toch voetbal😉

Zondag

Eerst weet lekker uitgebreid ontbeten. Omdat we deze dag alweer naar huis moesten helaas. Ging ik alleen met de kindjes zwemmen. Was heel gezellig en de kinderen luisterden allebei heel goed. Ze bleven dicht in de buurt dus ik kan hier ook wel wat vaker alleen met ze gaan zwemmen. Pascal deed ondertussen het huisje opruimen en de auto inpakken.

Na het zwemmen nog even spelen.

En toen we terug in het huisje waren pakte ik de laatste spullen in. De kindjes speelden lekker buiten en rond 16 uur vertrokken wij weer richting Leiderdorp.

Het was een heerlijk weekend, die stakingsdagen zijn zo gek nog niet😉.  Ook het park is echt aan te raden. Veel faciliteiten voor kids, leuk in de winter maar nog leuker in het voorjaar of in de zomer. Wij gaan zeker nog eens terug!

Wat Heb jij gedaan met de stakingsdagen?

Liefs,

Patricia

Dit vind je misschien ook leuk...